dimecres, 3 de desembre del 2014

Scratch al Guillem de Mont Rodon

Durant els mesos d'octubre i novembre hem estat treballant la programació informàtica amb Scratch.
Els alumnes han aprés a treballar amb

  • variables,
  • repeticions o bucles i
  • els condicionals per prendre decisions
S'ha d'entendre que programar no es fàcil. Cal estructurar el que es vol fer en passos i ser capaç de traduir aquests passos a instruccions.
  • Per exemple per situar un personatge en una posició de la pantalla, cal entendre el posicionament en coordenades. Saber que hi ha una coordenada horitzontal "x" i una coordenada vertical "y" i fer servir la següent instrucció:

  • Per fer moure un personatge cal associar a la instrucció "al prémer la tecla ... " un seguit d'instruccions com les següents:


D'aquesta forma els alumnes es van familiaritzant amb la programació informàtica.
en els següent enllaç podeu veure una petita mostra dels diferents programes que han fet:


I unes fotos:





















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada